luni, 18 octombrie 2010

Iris si cei mai frumosi ochi din lume

Sunt Iris – un pui mic de caprioara….ma cuibaresc langa mama- e asa calda, pufoasa si ma simt asa de linistit sunt langa ea…e mama mea. Ma priveste si vad in ochii ei umezi tot ce-i mai frumos ….ma impinge usor cu botul umed sa imi dea curaj….
Privesc in jurul meu padurea, florile, iarba, fluturasii….cerul…e atat de frumos locul asta…dar imi intorc privirea spre mama si simt ca daca ea n-ar fi langa mine – nu m-as bucura la fel de mult de toate astea ! Cred ca nu exista nimic mai frumos decat ochii mamei mele !

Ne-am ridicat si impreuna am mers spre rau !E atat de proaspata apa…si rece…acum ne intoarcem in poiana mea preferata si vom alerga si ne vom juca.
Dar se aduna norii…si deja simt picaturi reci pe spate - ce-mi dau fiori…o sa ploua!

Unde e mama? Nu o zaresc nicaieri – ma simt pierdut …si alerg….nu e nici la rau, nu e nici in poiana…acum cateva minute era aici aproape de copacii de la marginea poienii – si acum?
Nu-mi mai place nici in poiana, nici sa urmaresc fluturasii vioi….vreau doar sa o gasesc pe mama ! Sunt sigur ca si ea ma cauta….si ea e ingrijorata…dar ce ar fi mai bine? – sa astept aici, sa plec sa o caut si eu?…si ploaia deja s-a intetit…sunt atat de ud si nelinistit…
Si tuna si fulgera….ingrozitor …..si nu stiu ce sa fac….unde sa ma duc…daca ar fi mama aici ea ar sti !

Ma ghemuiesc langa un tufis mic si nu stiu cum sa-mi linistesc bataile inimii….parca ar vrea sa iasa din piept…si mai tare…si mai repede…si ma simt atat de mic, dar inima o simt foarte mare….ma copleseste zbaterea ei in pieptul meu!

Cat timp o fi trecut – ploua si mai tare….si fiecare picatura care cade parca-mi patrunde direct in inima…ma simt obosit si ….si ce MINUNAT ! o simt pe mama langa mine, ea m-a gasit !si ii simt caldura, e asa de bine….si nici nu imi mai e frica de ploaie, de tunete , de fulgere…si bataile inimii s-au mai linistit….si mie imi e atat de bine !! poate sa ploua toata ziua….numai sa nu o mai pierd pe mama de langa mine!
Ii caut privirea…si vad cei mai frumosi ochi din lume !