marți, 8 februarie 2011

Cele mai minunate lucruri in viata noastra sunt gratis :)

Eu imi incep lista azi:"lucruri minunate din viata mea -de care ma bucur gratis :)"

- IUBIREA neconditionata dintre mine si fetita mea- Ema;
- iubirea si prietenia pe care o ofer si o primesc de la oameni dragi mie: mama, fratele meu Cosmi, matusa Geta, verisoara Gabi, prietena mea Mioara...imi dau seama ca aici ar intra multi oameni dragi mie - prieteni si rude :) si asta ma bucura...insa nu voi continua lista aici;
- armonia - in care traiesc - cu mine si cu cei dragi;
- libertatea de a fi cine sunt :)
- recunostinta pentru ceea ce sunt, realizez si visez sa creez;
- bucuria de a ma juca cu Ema;
- sanatatea - care momentan nu-mi cere bani ;)
- gandurile, ideile, visele, proiectele mele dragi :)
- daruirea - dorinta de a darui putina bucurie celor dragi, altor copii/oameni...daruire prin joc si povesti :)
- natura - faptul ca ma pot bucura de un parc - doar plimbandu-ma in el - si admirand copacii, florile, aleile, lacul...pasarile...forfota copiilor la un loc de joaca;
- sa fac sport gratis - alergat, mers la "fiare" (in multe parcuri sunt aparate

de fitness amplasate in aer liber);
- CREATIVITATEA - pentru mine inseamana foarte mult -si pt ca am constientizat asta
ceva mai bine anul acesta - am si creat un nou blog http://cocktaildecreativitate.blogspot.com/ ;)
- curajul de a face lucruri sa se intample...si vise sa devina realitate :)
- demnitatea :)
- increderea ca sunt pe calea mea si o pot face sa fie din ce in ce mai frumoasa si mai aproape de sufletul meu...si ajung sa-mi fie din ce in ce mai drag de viata pe care o am :)
- cititul - chiar e gratis si minunat...se pot face abonamente la Biblioteci doar pe baza buletinului ;)
- bunatatea oferita si primita simplu si spontan - in gesturi marunte si mari in acelasi timp :)
- ZAMBETUL - gratis, frumos, minunat - care leaga oameni, priviri, suflete....si apoi rasul in toata regula;
- cantatul - asta e dragut sa se intample cand sunt doar cu Ema- ea e foarte intelegatoare cu "vocea mea"...insa e o adevarata placere sa o ascult pe ea;
- ascultatul - muzica, glasul celor dragi, vorbe intelepte de la oameni intelepti :)
- iertarea pe care o oferim si o primim pt micile sau marile greseli :)
- stralucirea din ochi atunci cand te bucuri pur si simplu de viata ta :)
- evolutia mea datorita acestor lucruri minunate din viata mea :)

Care e lista de lucruri minunate pe care le ai gratis in viata ta ??