joi, 26 iunie 2008

alte perle....Ema

  • printul ii dadu lui Mica Sirena un abecedar sa se uite si ea la el! 2 MARTIE 2008
  • cel mai mult mi-a placut azi... ca am fost la serbare....si fetitele s-au imbracat in rochite....rochita mea mi-a placut cel mai mult....multumesc Ana (si o imbratiseaza pe buni Ana) 7 martie 2008
  • ma mamii, eu vreau sa-mi aduci frumusenii....nu hartii (adica reviste pt copii), ci bomboane, pufuleti, ruj pt copii....asta imi place mie 28 martie 08
  • ema in vizita la Tg Jiu - se adreseaza noua cu "gratioasele si delicatele mele" - era mami :), buni Ana, matusica Geta, Gabi si Anca. 4 aprilie
  • "" iubirea e fericire...cand esti trist, cand bei alcool, cand te bati - asta nu e bine, asta e rau ! cand esti vesel, cand canti, cand dansezi, cand zici "bine ai venit mamic-o acasa - asta e veselie" 05 aprilie 2008
  • "hai mami - zi si tu ceva...ce ti-a placut azi.....ca te ascult" 17 aprilie
  • iepurasul e FUGATOR, vine asa repede la copii...si nimeni nu-l vede....eu ascuteam creioanele si nici nu l-am vazut...nici macar codita, nici macar urechiusele (se refera la iepurasul de Paste)- 26 aprilie
  • ma mami, eu zic ca esti stranucioasa...pt ca faci hapciu...hapciu ! 27 aprile
  • "iti multumesc Doamne ca mi-ai dat patut, aer, pamant, floricele, hainute..." 27 aprilie
  • "ce bine ca am iesit afara....ca daca ramaneam in casa...ramaneam si noi FARA O GURA DE AER !"
  • "mai sti cand ai fost tu la mine in burtica? am vrut sa iti pun numele MAMI !"6 mai
  • "mami, Andrei facea caca una dupa alta ...si atunci i-a dat mamica lui ceai !"11 mai
  • mami hai sa ne jucam...eu eram iepurasul ...tu dormeai ...si eu iti aduceam cadouri!" 18 mai
  • eu ma joc mai linistit cu Silviu...si el e baiat...dar se joaca mai cuminte ! cu Stefan si Bogdan ma joc mai complicat !" 24 mai
  • de ce am ochii capriori? ...cred ca asa i-a facut Doamne- Doamne !27 mai
  • as vrea sa vina Doamne-Doamne aici ! ...aici pe pamant...ca sa-l pup ! 4 iunie
  • mami - eu stiu si limba baietilor 7 iunie