duminică, 22 iunie 2008

din putul gandirii

am in fata caietul in care-mi notez perle ale Emei....si am sa fac o selectie....pt ca tare sunt haioase:

  • Ema povesteste un fragment si HANSEL si GRETEL: "si mai plansera ei cateva picaturi si se linisti" (30.1.08)
  • Ema imbratisandu-ma "manca-l-ar mama de pui ce e ea!!" (01.02.08)
  • Ema intr-o plimbare cu mami (purta niste pantaloni un pic largi in talie): "tusea tuseste si face sa-mi alunece pantalonii !" (02.02.08)
  • "cand vine vara - o sa vina Mos Craciun sa aduca un DVD cu "Alice in tara minunilor". (20.02)
  • "cand o sa vina iepurasul de Paste - o sa-l pup" (20.02.08)
  • am intrebat-o pe Ema ce vrea sa-i aduc de la Brasov (urma sa plec in teambuilding) si ea mi-a raspuns: "multi pupici si un creion" 22.02.08
  • "in autobuz erau niste tigani si o fata ...si s-au casatorit (explicatie....adica s-au pupat in autobuz)" 25.02.08
  • revin si cu alte citate din Ema