joi, 14 februarie 2008

Despre EMA

Ema e adorabila in fiecare secunda....si zic ca nu-s subiectiva
  • povesteste asa de nostim ce face ea, ce viseaza, ce a mai "citit", ce i-a spus "domnisoara" sau "doamna Mariana" (cele doua educatoare de la gradi), ce nazdravanii fac copii la gradi.. (aici are un preferat : Bogdan...tare "nazdravan" dupa cum spune ea, care e pedepsit foarte des de educatoare).
  • se joaca de-a gatitul..detalii mai jos
  • se joaca de-a gradinita - ea e educatoare si e foarte "autoritara"...si ii cearta pe copii obraznici
  • mai nou e foarte incantata sa spele vasele....si mami o lasa...chit ca se uda la manecute....
  • hraneste papagalii (Priti si Riki)
  • ii place sa mature...si in general sa fie "ajutoarea mamei"... "harnicuta mica"...asa cum e si Cenusareasa
  • are grija de mami cand e racita :cand mami tuseste Ema zice:"Asta nu-i deloc bine! trebuie sa iei pastile! Hai micuto ca-ti dau eu, Hai micuto! hai! Pleaca tuse rea de la mamica mea"
  • o coafeaza pe mami : "Uite asa sa facem fata frumoasa, manca-l-ar mama de pui, uite asa....te pieptan asa sa nu-ti mai vina in ochi....uite-o pe puisoara ce frumoasa e !"
  • o hraneste pe mami....imi da cu lingurita bucatele de grepfruit si zice "Frumos mananca copilul asta al meu" copilul asta fiind chiar mamica ei!
  • ne rasfata - pe mine si pe Ana "doua drage ale mele" ne imbratisaza, pupaceste si "trage de lobul urechii" in semn de dragalasenie.
  • isi face "treaba" ei : "Vreau si eu sa-mi termin treaba" (pune piesele de la jocul cu forme geometrice in interior; scutura si impacheteaza: 2 prosopele; aranjeaza in cutie formele si cutiutele cu plastilina) si face "treaba" asta a ei de cateva ori pe zi......ca pe un ritual foarte clar....aceleasi operatiuni si in aceeasi oridine! adevarul e ca e destul de ordonata...si ii place ca lucrurile sa stea la locul lor !!
COMENTARII DE AZI... in drum spre gradi : Mami,auzi ciripelele.....cred ca sunt randunice !
Ciripelele sunt pasarele care fac cip-cirip...in cazul in care nu era suficient de clar.

Ieri dimineata am avut "onoarea" de a descoperii
mancarea preparata de Ema cu o seara inainte....nu vreti sa stiti ce contine insa eu insist:
  • cereale cu cacao si cereale de porumb
  • bucati de stiksuri
  • fulgisori cazuti de la papagali Riki si Priti
  • un clips de rufe
  • un balon galben facut bucatele
  • cel mai grav....coji de la ceapa....cu o "aroma...."
si am descoperit-o in camera ei - intr-un colt (cica statea la copt) ....nu stiu de cand statea la copt...insa sigur avea vre-o 2 zile dupa miros :)