joi, 14 februarie 2008

Barbatesti - prima mea calatorie

Am inceput cu Barbatesti ...pt ca a fost prima mea calatorie ! Am plecat din Bucuresti la 6 luni (din cate stiu de la parinti) si am mai revenit pe la ~ 5 ani.
Asa ca Barbatesti este satul copilariei mele...........e un sat de munte din apropierea orasului Horezu la 33 km de Rm VALCEA.
Un loc minunat in care-mi incarc bateriile cu energie...si in care incerc sa ajung macar o data pe an !!
Imi plac foarte mult calatoriile si imi creeaza o stare de placuta forfota interioara....dorinta de a descuperii noi locuri...noi oameni....noi experiente de viata.

Insa am un sentiment unic de fiecare data cand calatoresc spre Barbatesti....si simt o dorinta intensa de a ma apropia de natura, de a sta intinsa in iarba, de a mirosii fanul (vara), de a ma catara in visin sa culeg visine, de a sta la gura sobei in timpul iernii, de a manca mere luate direct din pom, de a rasfata cu o mangaiere pe Laica (cateaua unchiului meu care locuieste in casa de la Barbatesti)....