vineri, 14 martie 2008

joc "ce mi-a placut azi"


De 2 zile am inceput sa joc cu EMA un nou joc: CE MI-A PLACUT AZI ?

Acum 2 zile mi-a marturisit ; "Mami, azi cel mai mult mi-a placut ca Ciontoiu mi-a facut asa" ....si mi-a aratat ca a imbratisat-o.....NO COMMENT (Ciontoiu e colegul ei preferat la gradi)!

Iar ieri mi-a spus ca cel mai mult i-a placut ca Ana i-a facut rochite dragute !!

Cu jocul asta descopar tot felul de lucruri dragute ...si o invat pe Ema sa priveasca mai mult lucrurile pozitive si placute petrecute de-a lungul unei zile....sa vada partea plina a paharului !!

Asta nu inseamna ca nu-mi povesteste si ce nu i-a placut ! Dar ma bucur cand vad ca lucrurile care-i plac sunt mai multe decat cele care nu-i plac....


In fotografie - Ema e incantata ca mami a construit un cort pentru ea.....unde am stat amandoua sa citim povesti...